Tuesday 23 December 2008

Към Дядо Коледа:

Дядо Коледа,
тази година бях прилично добър и затова реших, че трябва да ти пиша. Знам, че отдавна не сме се чували с теб, но сметнах, че няма да е лошо точно към теб да се обърна с молба да ми изпълниш 1-2 желания. Тъй като вече ми е минало времето да си прося играчки от теб искам с магическите си способности да направиш така че през идващата 2009 г. да дойдат няколко мои любими групи и изпълнители или поне аз да имам възможността да ги навестя. Наистина няма да съм нахален и ще се стремя да бъда максимален реалист в отношение концерти.

Първото ми желание, Дядо Коледа, е размазващ концерт на Рамщайн. Знам, знам, сигурно се замисляш какво добро момче ще тръгне да слуша индъстриъл музика, НО в своя защита ще кажа, че всеки си има своите странности. Тях си ги пожелавам, защото през 2009 се очаква да излезе новата им тава, а и вече им е време да навестят България.

Второто ми желание е концерт на БлутЕнгел. Знам, че и те не са от групите, които трябва да се слушат от добрите момчета, но просто така се стекоха обстоятелсвата. Просто през 2008 доста се запалих по тях и ми се прииска да ги видя на живо. Впрочем, ако не можеш да ги доведеш при мен, то направи така че аз да мога да ида на концерт при тях.

Третото ми желание пак е така нестандартно: искам...Апоптигма Берцерк. Със сигурност не е в сферата на мечтите, затова и се обръщам горещо към теб да вкараш тази идея в главата на някой ентусиаст организатор на музикални събития и норвежците да дойдат да ми попеят.

А, какво мислиш за Дайне Лакайен или вече е нахално? Ако не си ги чувал значи доста си изпуснал и за да наваксаш просто направи някакъв трик и ги изпрати към загладнялата българска музикална публика. Ние (поне аз) обещаваме, че нищо лошо няма да им се случи.

Да се поизхвърля малко, а и да поразнообразя желанията си си пожелавам концерт на Миси Елиът. Тя е единствената ми хип-хоп слабост и не бих отказал да се изръся за нейно живо участие. Все пак човек не трябва да цикли само на една музика, а Миси на мен ми идва доста нестандартна. Само си помисли колко усмивки ще дариш с един нейн концерт в зала Универсиада. Даже няма нужда да има някакви шоута и ала-бала, само да дойде да забива рими и басът да е на макс.

Дядо Коледа, очакваме с трепет да излезе новият албума на Масив Атак. Дано и от тях да си получил писмо да им подариш турне за 2009 година, което да напомни на света, че трип-хопът е всичко друго, но не и смъртник. Виж, аз за тях не изисквам да ми ги водиш до София, но концерти в съседни държави ще ми свършат отлична работа. Обещавам, че максимално ще се постарая да не ги изпусна този път. Честна скаутска!

Подай една мисъл на M.I.A., че няма да е зле да се покърши малко на Балканите. Ако все пак за нея няма реални шансове прехвърли тази мисъл на Сантоголд. Тя и без това е доста по-нова в музикалния бизнес и не вярвам да е чак толкова притенциозна. Пък ако вземе, че стане, че и двете се съберат на една сцена близо до мен просто ще съм на 7мото небе и навсякъде тебе ще споменавам, когато се фукам за концертите.

Впрочем в момента съм толкова забил, че не се сещам за още желания, но до 25.12 има още време, така че си запазвам правото да добавя още няколко концертчета.

С много уважение,
добрият Дейниъл

No comments: