Sunday 24 December 2006

Добре дошли! Welcome! Willkommen!

Този блог е вдъхновен от отдавнашната ми идея да споделя личното си мнение относно музиката, която слушам и в частност албумите и/или синглите, които са ми направили някакво особено впечатление или пък са ме разочаровали. Ще спестя баналностите от сорта колко много харесвам музиката и че тя прави живота ми далеч по-хубав и смислен. Определено съм меломан и не се ограничавам в музикално отношение, но също така и не съм музикален "помияр", който слуша абсолютно всякаква музика. По-конкретните си музикални вкусове ще споделя по-нататък, а и сами ще разберете какво лично може да привлече вниманието ми.
Единственото, което ще кажа в музикална насока за вкуса си е, че не слушам почти никаква българска музика, а да не говорим за поп-фолк. В никакъв случай не принизявам музиката , която се прави в България до нивото на посредствеността, но просто това не е моята стихия.
Друга забележка, която желая още сега да направя е, че не всеки албум, който ще коментирам ще е нов, даже бих казал, че с удоволствие ще споделя мнението си за редица мои лични фаворити, а може би и на някои от вас. За мое лично съжаление 2006 година поне за мен мина почти незабелязано в музикален план, със сравнително слаби и посредствени албуми и песни от редица известни и не до там популярни изпълнители навред по земното кълбо.

No comments: